S1, E1: Join in the fun with Little Baby Bum as we explore classic nursery rhymes and songs that kids love! From singing about farm animals and counting in bed to learning body parts and enjoying timeless tales like "Humpty Dumpty," this collection is perfect for playful learning and singing along. Each song is crafted to entertain while teaching valuable concepts through music.