S1, E4: Sol is not sure whether or not what she feels for Ramiro is more than just a good friendship. Ramiro manages to approach Sol as she and her sisters are recording a commercial for a drink at Joy House Music. Jackie was about to find them together, but Mica jumps into action to help them and manages to stop the manager from discovering them.