S1, E2: After months of preparation, the national team faces a true "Group of Death" against Hungary, France, and Italy. Meanwhile, a group of women whose children were abducted decide to use the arrival of international journalists to expose the situation to the world. The military sets up a clandestine newsroom in a concentration camp using the prisoners. One of them is sent as an undercover journalist to interview the head coach of the Argentine team, in an effort to cleanse the government's name. Furthermore, the military leaders realize that organizing the World Cup is no longer enough; if they want to achieve their political goals, the team must win the tournament.