The Yakuza's Guide to Babysitting Kirishima's Day Off
S1, E5: Kirishima Toru is a yakuza known as "the Demon of Sakuragi;" the boss of the Sakuragi family appoints Kirishima to be the caretaker of his only daughter, Yaeka.