S3, E19: Laura befriends a classmate named Anna, whose excessive stuttering impacts her ability to make friends. Laura stands by the girl's side when she is excluded from Nellie's elite new club, but matters are complicated when Laura is caught stealing Nellie's music box. Nellie agrees not to tell anyone, but she has ulterior motives of her own that may threaten Laura's friendship with Anna.