La Mujer del Vendaval
S1, E2: Marcela interviews Alessandro for the job that she offers. Mateo informs Marcela that the seizure order is ready. Alessandro defends Marcela from being mistreated by a man. Nisa pawn the Casteló family necklace with Cirilo.