Sing
S1, E1: Hospitalized in coma 2016, Cecilia capitulates how her voice with unparalleled range is discovered at school in 1960. Her success is overwhelming. Her loving awakening with best friend Morena is a problem with the conservative environment. We jump to 80s imprisonment that put her career at risk as the brutal beating of the interrogation leaves Cecilia unable to sing after a toxic relationship.