So Close, Yet So Far
S1, E3: The sisters complete the look for Fire, Raven and Gemma. Sol is extremely upset due to her fake relationship with Ciro, the leader of BBB, but what hurts her even more is not being able to get close to her childhood friend, Ramiro. The sisters come up with a plan to bring them back together. Tammy messages Eme, an STM fan. What Tammy doesn't know is that Eme is the daughter of the owner of Joy House Music, with whom she has a terrible relationship.