The One with the Truth About London
S7, E16: Chandler becomes upset after learning that Monica only came to his room in London looking for Joey on the first night they were together. Joey is ordained as a minister through the Internet so that he can officiate the wedding. Phoebe becomes upset after taking headache medicine. Ross becomes upset after a baby-sitting Rachel teaches Ben how to play pranks.