S1, E1: C-POP throws a massive concert as the finale to their world tour. Jackie, the band's manager, had promised the girls that they would get to have creative control over their band once the tour was over, but she breaks her word. Tammy, the most impulsive of the three sisters, decides to rebel and escapes from the mansion to attend a party at their neighbors' house and drags Sol and Mara with her.