Bureau 749
Spectacular sci-fi epic and brutal monster action! A mysterious fog covers the city and mysterious creatures awaken in the depths of an old mine. Only the notorious Bureau 749, a government agency specialized in supernatural phenomena, is prepared to stop this otherworldly menace.