Art Attack
In this local production, entirely shot in Latin America, “Art Attack” maintains the spirit of the original show and it adds new elements and colors, as well as local hosts. Besides, “Art Attack Latin America” features Vicente Van Coco, a character in a palm tree that describes the artistic projects step by step. Vincent also explains to the audience how to take care of our planet by recycling materials. The program continues the series of magnificent, giant art projects typical of the show and it adds some local color. The different cultures of each region will be represented and new Latin-American artist Alexiev Gandman will be the host. “Art Attack” offers children many curious ideas to put into practice using the materials they can find around them. In “Art Attack”, everything can be transformed into a work of art. The series encourages children to discover and express their artistic potential. No doubt, this is the ideal program for children to spend a fun moment making crafts with their family. “Art Attack” shows you that you don’t need to be an expert to be an artist.
In this local production, entirely shot in Latin America, “Art Attack” maintains the spirit of the original show and it adds new elements and colors, as well as local hosts. Besides, “Art Attack Latin America” features Vicente Van Coco, a character in a palm tree that describes the artistic projects step by step. Vicente also explains to the audience how to take care of our planet by recycling materials. The program continues the series of magnificent, giant art projects typical of the show and it adds some local color. The different cultures of each region are represented and renown Latin-American artist Alexiev Gandman hosts the Giant Art segment. “Art Attack” offers children many curious ideas to put into practice using the materials they can find around them. In “Art Attack”, everything can be transformed into a work of art. The series encourages children to discover and express their artistic potential. No doubt, this is the ideal program for children to spend a fun moment making crafts with their family. “Art Attack” shows you that you don’t need to be an expert to be a great artist!