Bob Burnquist: Skateboard Legend
Docuseries that delves into the 30-year career of Brazilian skater Bob Burnquist, highlighting his global impact, his ability to rise again after each fall, and his recognition among figures such as Tony Hawk and Ben Harper.
Antaeus, the Skateboarding Giant
From his beginnings to the X-Games, Bob embodies an unwavering resilience that turns him into a skateboarding figure.
It's Not About Money
Bob's triumph leads him to global fame and builds Dreamland ramps. He rejects Nike's offer as skateboarding is not about money.
Innovator Bob is the master of switch stance and seeks new challenges with gravity-defying tricks that flip the skateboarding world.
Bob, as a pilot, skydiver, competitor, and base jumper, creates an eternal legacy of passion and resilience with his many facets.