Escaping Bolivia
A vacation in Bolivia turns into a nightmare when young Norwegian Ida and her two friends are arrested for smuggling. Desperate and far from home, Ida must face betrayal and risk everything on an escape plan to win back her freedom.
The Girls Trip
When Ida, Cecilie, and Michelle are arrested for smuggling and thrown into a Bolivian women's prison, their friendship begins to crack.
The Bail
As tensions rise in prison, Ida struggles to hold the group together, unaware that Cecilie is hiding a secret with dire consequences.
After testifying against Michelle, Ida faces a devastating verdict. Desperate, she strikes a dangerous deal with Joakim to try to escape.
On the run with a mercenary, Ida travels in disguise toward the Norwegian embassy in Brasília, until the escape takes an unexpected turn.
Hiding in Rio with Tommy, Ida faces mounting setbacks, and when a chance to escape finally comes, it is so dangerous she must go alone.