Love, Reason, Get Even
Esra, still bitter about her ex-husband Ozan, stumbles upon astonishing news about him: Ozan is now a millionaire.
Çağla's brother returns to Istanbul from England. Meanwhile, Esra is looking forward to catching up with Ozan, but things don't go as planned.
Esra decides to get back at Ozan in an unusual way, and a person from the past reappears in Menekşe's neighborhood.
Esra receives an unexpected call from Ozan's company. On the other hand, Ekrem looks for a way to impress Elif.
Ozan is ready to make Esra sorry for getting a job in his company. Meanwhile, Zümrüt tries to find a wife for Ozan.
Ozan realizes that he has blamed Esra for no reason and that he now owes her an apology. Meanwhile, Zümrüt spreads the rumor that Esra is a thief.