Pobre Novio
Santiago García is a simple man who only wishes to enjoy the day of his wedding to Pamela. But fate and social media have something different in store for him.
Santiago refuses to accept Francisca and Eduardo’s nutty proposal, but an unexpected visit will lead him to a decision. Meanwhile, he is trending on social media and has become the talk of the town.
Santiago has accepted being offered as prize and now there is no turning back. As the new job begins, Francisca will join him in this new adventure acting as a chaperone of sorts.
Back from Tahiti, Pamela is surprised by Santiago’s sudden fame and follows his every move. Santiago tries to leave Pamela behind, but his love for her is stronger and he finds it impossible to ignore her.
Santiago never imagined that meeting with Pamela could bring so much trouble. Plus, he has no idea what he’s gotten himself into or that it’s better not to mess with social media.
Francisca is still overwhelmed by her problems with Manuela, Eduardo’s daughter. On top of this, problems arise at work, but with Santiago’s help, she will learn everything can be fixed.