Psiconautas
Psychonauts tells the story of a Spanish con man who finds his true vocation as he leads a therapy group at the "Effort" Sports & Social Club in Buenos Aires.
The Black One
Roberto deems Coco as the ideal partner. They convince a Nigerian guy to pass as an NBA player and racism becomes an important topic in therapy as Fabiana remembers his first trip on a bus.
Jessica wants to post a video about the school that kicked her out. The same camera is also going to record the first adult video from Roberto and Coco's new film production company. During therapy, everyone wants to break free.
Fabiana isn't anywhere to be found. Roberto fears the worst and feels he is responsible. A tourist group waits at the bar for the "Robertour" bus to take them to Brazil. But neither the bus, nor Roberto or Fabiana show up.
Jessica wakes up next to Axel. Roberto wakes up next to a prostitute. Jessica says that it was just a fling and Roberto finds out that he is an excellent negotiator. They're both wrong.