Se llamaba Pedro Infante
Se llamaba Pedro Infante is a Mexican biographical streaming television series produced by Rubén Galindo for TelevisaUnivision. The series is based on the life of Mexican actor and singer Pedro Infante. Mario Morán stars as Infante. The series is premiered on Vix on 1 December 2023.