The Tiger
El Tigre Verón, a union leader from the meat industry, must risk everything against his enemies from the bosses' world and justice.
For Miguel, aka El Tigre, it's all about family and the union. They both are against each other. El Tigre deals with Chaqueño Morán, his old nemesis from the union world. They compete for the current elections within the union.