Perpetual Motion: Transworld Skateboarding
With 24 full-lengths in the back catalog, the TransWorld video has been a legacy in the making since Uno dropped back in ’96. TransWorld SKATEboarding is proud to present video number 25, Perpetual Motion, featuring the diverse talents of Walker Ryan, Jimmy Carlin, Tom Remillard, Josh Matthews, Silas Baxter-Neal, and Julian Davidson. A film by Jon Holland and Chris Thiessen.