A Warrior's Heart
In shock and denial over his Marine father's death in battle, star lacrosse player Conor Sullivan, always a maverick and a hothead, starts acting out in self-destructive ways that have his mom, Claire, at her wit's end. But arduous training in a wilderness lacrosse camp under the tutelage of his dad's old combat buddy, Sgt. Major Duke Wayne, opens Conor's eyes to the true meaning of maturity, sportsmanship and manhood.