Beethoven's Big Break
Eddie Bob (Jonathan Silverman) is a widowed single father who provides for his mischievous son, Billy Bob (Moises Arias), by working as an animal wrangler for film and television. After some loathsome kidnappers capture the dog star of his new film, Eddie is left to wrangle a truly unruly actor: a rambunctious St. Bernard that his son found on the streets and named Beethoven. While trying to keep the pooch on a short leash, Eddie learns that Beethoven has a trouble-making brood of his own.