Chasing Mavericks
When 15-year-old surfing phenomenon Jay Moriarty discovers that the mythic Mavericks surf break, one of the biggest waves on Earth, actually exists near his California home, he becomes determined to conquer it. Jay enlists the aid of local surfing legend Frosty Hesson to train him to ride the Mavericks and live to tell about it. As Jay and Frosty carry on their quest to achieve the impossible, they develop a unique friendship that transforms both their lives.