Corey Feldman vs the World
With unprecedented access, this wild documentary film embeds with Corey Feldman as he mounts a surreal rock tour with a band of lingerie-clad "angels". The tour goes horribly awry, forcing Feldman to confront his long-held allegations about Hollywood abuse and his own darkest secrets.