Crescent City
When a small southern town is terrorized by a relentless serial killer, everyone becomes a suspect… including local authorities. As the body count rises and the dark mystery deepens, the chief detective becomes haunted by the horrors of his past. Academy Award nominees Terrence Howard and Alec Baldwin star in a mesmerizing crime thriller about what it costs to catch a killer.