Down to Earth
When amateur comedian Lance Barton (Chris Rock) finds himself at Heaven's door, he is convinced there has been a mistake. Miraculously he is right. Since returning to his own body is not an option, a heavenly agent places him into the corpse of a rich Manhattan mogul who has just been murdered by his wife -- until a more suitable replacement can be found. Ironically, it is as this new person that Lance ultimately discovers his true self, falls in love and improves his comedy act in the process.