Fair Game
He's a cop on the edge. She's a woman with a dangerous secret ... And when the Russian mafia sets their sights on the pair, they're both Fair Game. Supermodel Cindy Crawford makes her big-screen debut as attorney Kate McQueen, who inadvertently makes a mortal enemy of an international criminal kingpin when she tries to repossess his yacht for her client in lieu of unpaid alimony--the yacht from which his international underworld empire is secretly based. Now, when no-holds-barred policed detective Max Kilpatric (William Baldwin) is assigned to protect McQueen, the two quickly realize that they can trust no one as a global drug trafficking and money-laundering syndicate pulls out all stops to assassinate McQueen.