FENCES
Troy Maxson makes his living as a sanitation worker in the 1950s Pittsburgh. Maxson once dreamed of becoming a professional baseball player, but was deemed too old when the major leagues began admitting black athletes. Bitter over his missed opportunity, Troy creates further tension in his family when he squashes his son's chance to meet a college football recruiter.