Giving Back Generation: Pay It Forward
This episode features actress and musician Caitlin Crosby and Betty King manager of the “The Giving Keys”. Caitlin takes us through her decision to fund "The Giving Keys", a nonprofit organization that helps people experiencing homelessness. Betty courageously shares her story as a former addict and the obstacles she had to go through in order to get out of homelessness and finally achieve the piece that she deserved.