Here Comes the Boom
Once a collegiate wrestler, Scott Voss (Kevin James) is now a 42-year-old, apathetic biology teacher in a failing high school. When cutbacks threaten the school's music program and its teacher (Henry Winkler), Scott springs into action. He dusts off his long-unused wrestling skills and earns money for the program by moonlighting as a mixed martial arts fighter. Though the school nurse (Salma Hayek) thinks he's crazy, Scott gains something he never expected, and the school rallies behind him.