Infinite
For Evan McCauley (Mark Wahlberg), skills he has never learned and memories of places he has never visited haunt his daily life. Self-medicated and on the brink of a mental breakdown, a secret group that call themselves “Infinites” come to his rescue, revealing to him that his memories are real – but they are from multiple past lives. The Infinites bring Evan into their extraordinary world, where a gifted few are given the ability to be reborn with their memories and knowledge accumulated over centuries. With critical secrets buried in his past, Evan must work with the Infinites to unlock the answers in his memories in a race against time to save humanity from one of their own (Chiwetel Ejiofor) who seeks to destroy it.