Jeff Dunham: Arguing with Myself
A comedy event that will set the new standard for how truly awesome a comedy special can be. Join Jeff and his outspoken-often-edgy characters: WALTER, PEANUT, JOSÉ JALAPEÑO (...on a steeek!), BUBBA J and SWEET DADDY DEE for a live show that will have you on the floor laughing!