Just Married
Tom (Ashton Kutcher) and Sarah (Brittany Murphy) are two lovebirds from different worlds. He's an average guy with a fondness for beer who works a low-level job, while she's an aspiring writer from a wealthy and cultured family. The disapproval of family and friends doesn't prevent the pair from marrying, but their disastrous honeymoon in Italy, with an unwelcome appearance by Sarah's ex-boyfriend, Peter (Christian Kane), nearly succeeds in tearing them apart.