Karma
Manny (Mandela Van Peebles) and his wife, Alicia (Brytni Sarpy), are drowning in debt. Desperate, Manny takes a job repossessing houses with his father in law, Frank (Tim Russ). Under pressure, Manny has to make a critical choice - evict his friend, Kevin Shan (Kanoa Goo) and his ailing mother - or lose his job. Despite Shan's desperate pleas, Manny evicts them, attracting a demonic presence, Karma. Instantly, his luck turns - flat tire, hit and run, supernatural accidents. When Frank is brutally killed and Alicia threatened, Manny realizes he must make the ultimate sacrifice in order to save his family.