Man vs Snake
A middle-aged man, Tim McVey, attempts to reclaim his 1984 world record on Nibbler, the first billion-point video game. Set in the quirky world of classic arcade gaming, Man vs Snake is a funny, inspiring tale of endurance, obsession, and redemption.