Octopussy
James Bond (Roger Moore) may have met his match in Octopussy (Maud Adams), an entrancing beauty involved in a devastating military plot to destroy détente. From the palaces of India to a speeding circus train in Germany and a midair battle on the wing of a high-flying jet, only Agent 007 can stop the nightmarish scheme!