Only I Can Hear
In the American Midwest, three hearing teenagers come of age in the vibrant, raucous Deaf community. In search of a home between two disparate worlds, the young women explore their unique identity as CODA, Children of Deaf Adults, as they strive to fit into both the deaf and hearing communities to which they belong.