Our Brand Is Crisis
Failing badly in the polls, a Bolivian presidential candidate enlists the services of an American management team for help. The main star is "Calamity" Jane Bodine, a brilliant strategist who comes out of self-imposed retirement for a chance to beat her professional nemesis, the loathsome Pat Candy. With Candy working for the opposition, it becomes a down-and-dirty, all-out battle between political consultants, where nothing is sacred and winning is all that matters.