Paint
Carl Nargle, a local treasure with a soothing whisper of a voice, hosts his own painting show on Vermont public television. His art has attracted the attention of many women over the years, especially those who work at the station. However, when a new painter gets hired to revitalize the channel, Carl's own fears regarding his talents as an artist are brought to the forefront.