Phat Girlz
Two large women, one a tart-tongued gal (Mo'Nique) who wants to be a fashion designer, struggle to find love and acceptance in a culture where thin is in. Their lives take a dramatic turn when they meet the men of their dreams in ways that are completely unexpected.