Psychosexual
Marcela, a film and TV commercial sound designer, becomes obsessed with a famous YouTuber after she finds her boyfriend with another woman. Her infatuation takes a dangerous turn after a chance to meet the object of her affection presents itself. When things don’t go as planned, Marcela takes matters into her own hands.