Quick Change
With the aid of his girlfriend, Phyllis Potter (Geena Davis), and best friend, Loomis (Randy Quaid), Grimm (Bill Murray) enters a Manhattan bank dressed as a clown, creates a hostage situation and executes a flawless robbery. The only thing left for the trio to do is make their getaway out of the city and to the airport. It sounds simple enough, but it seems that fate deserts them immediately after the bank heist. One mishap after another conspires to keep these robbers from reaching freedom.