Red Rocket
The audacious new film from writer-director Sean Baker (The Florida Project, Tangerine) starring Simon Rex in a magnetic, live-wire performance, Red Rocket is a darkly funny, raw and humane portrait of a uniquely American hustler and a hometown that barely tolerates him.