Rules Don't Apply
1950s Hollywood is the backdrop for this engaging film from Warren Beatty. When an aspiring starlet (Lily Collins) under contract to Howard Hughes (Warren Beatty) arrives in Los Angeles, she meets her handsome driver (Alden Ehrenreich). Although the two are attracted to one another, their ties to the eccentric billionaire draw them into a bizarre world where their values and lives are forever changed.