Rumor Has It ...
Living in New York City, Sarah (Jennifer Aniston) must make the cross-country trip back to her home state of California for the wedding of her younger sister (Mena Suvari). Once with her family, Sarah learns some interesting things from her grandmother (Shirley MacLaine), including the family's inspirational ties to the famous film "The Graduate." But all this leads to millionaire Beau Burroughs (Kevin Costner), and Sarah wants answers -- especially since Burroughs might be her real father.