Sahara Prison
In a vast swathe of Africa and the Middle East, people-smuggling and kidnapping is being driven by deeply destabilizing forces. Taking us deep into the inner circle of Al Qaeda, this is the extraordinary story of Johan Gustafsson, who survived six years held for ransom in a prison deep in the Sahara, at the mercy of the extremist group.