The Perfect Score
College is up next for a group of high-school friends, so Francesca (Scarlett Johansson), the most daring of the group, suggests they steal SAT questions in order to increase their odds of getting into good universities. Hoop star Desmond (Darius Miles), studly Kyle (Chris Evans), working-class Matty (Bryan Greenberg), stoner Roy (Leonardo Nam) and foxy Anna (Erika Christensen) sign on for the scheme. But getting into the test facility after hours proves trickier than any multiple-choice exam.