The Victim
Annie's life is in jeopardy after she witnesses the horrific rape and murder of her closest friend, Mary. Fleeing from two attackers, she stumbles across Kyle, a recluse living in the middle of the woods. The ruggedly handsome loner stays far from civilization, until a single knock on his door throws his solitary life into chaos. Two worlds collide in this psychological thriller that will make you question your trust in mankind.