The Woman Under The Tree
A homeless woman in South Beach spends much of her time sitting under a tree, watching the life of a family unfold in a house across the street. When not under the tree, she fights for food and shelter while drifting between reality and delusion. What begins as a seemingly senseless act of voyeurism becomes something deeper, when we discover the meaning her routine brings to her life.