Thelma
When 93-year-old Thelma Post (June Squibb) gets duped by a phone scammer pretending to be her grandson, she sets out on a treacherous quest across the city to reclaim what was taken from her. A story exploring aging, family and autonomy (and uniquely inspired by action movies like Mission: Impossible) – Thelma is based on a real-life experience of writer/director Josh Margolin’s grandmother, and marks Squibb’s first leading film role of her 70+ year career.